FAQ: Najčastejšie otázky zákazníkov

Reklamácia tovaru

Ako mám postupovať v prípade, že chcem tovar reklamovať?

  • V prípade, že chcete tovar reklamovať kliknite na nasledujúci odkaz: Reklamácia a vrátenie tovaru. Upozornenie: tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, neskladajte, ani ho inak mechanicky neupravujte!

Vrátenie tovaru

Ako mám postupovať v prípade, že chcem tovar vrátiť?

  • V prípade, že chcete tovar vrátiť kliknite na nasledujúci odkaz: Reklamácia a vrátenie tovaru. Upozornenie: tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, neskladajte, ani do neho inak mechanicky nezasahujte!

Môžem vrátiť matrac / tovar objednaný na zákazku?

  • Pri tovare na zakázku je potrebné uhradiť celú platbu za tovar vopred. Takúto objednávku môžete stornovať najneskôr do 48 h. Tovar vyrobený na zakázku nie je možné vrátiť pretože nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona.

Platba tovaru

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

  • Môžete zvoliť niekoľko spôsobov platby: Online platba kartou, Online bankový prevod, Prevod a Dobierku. V prípade osobného odberu môžete zaplatiť v hotovosti.

Chcem za tovar zaplatiť už pri objednaní - vopred. Môžem vám dôverovať?

  • Môžete byť bez obáv. Náš internetový obchod funguje viac ako 8 rokov, máme certifikát bezpečného nákupu, certifikát “Overené zákazníkmi” a množstvo recenzií na Heuréke.

Môžem si kúpiť tovar / matrac na splátky?

  • Žiaľ, možnosť nákupu na splátky neponúkame.

Doprava tovaru

Môžem získať dopravu zadarmo?

  • Dopravu zdarma môžete získať v prípade, že vaša objednávka presiahne sumu 169 €.

Páči sa mi vaša ponuka, ale bojím sa objednať si nábytok z internetu. Nezničia mi ho pri preprave?

  • Dbáme na to, aby vám prišiel tovar v perfektnom stave. Ľahšie zásielky odosielame prostredníctvom kuriérov a dôkladne ich zabalíme aby nedošlo k poškodeniu tovaru pri preprave. Väčší a ťažší tovar už dovážame sami, aby sme si boli istí, že sa nepoškodí a jeho doručenie bude cenovo prijateľné.

Doručovanie tovaru

Budete ma o doručení informovať?

  • O doručení tovaru našim autom vás budeme informovať minimálne dva dni vopred SMS správou. V prípade, že vám bude doručovať objednávku kuriérska spoločnosť, budete informovaní minimálne deň vopred mailom a na druhý deň vám príde mail/SMS s číslom na kuriéra, ktorý vám bude zásielku doručovať. Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s nami alebo s kuriérom iný termín. Kontakt na nás: info@wilsondo.sk alebo telefonicky na 02/222 007 01.

Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Mám odpovedať?

  • Nie. Ak vám čas a dátum doručenia vyhovujú, počkajte na deň doručenia, kedy vás bude kuriér kontaktovať 30 minút pred doručením, ak ste si nežiadali inak. Ak vám termín doručenia nevyhovuje, neodpisujte na SMS, ale kontaktujte nás na email: info@wilsondo.sk alebo telefonicky na 02/222 007 01.

Prečo mi tovar, ktorý je skladom nepošlete hneď?

  • Aby sme vám poskytli čo najnižšiu cenu dopravy. A tiež mali istotu, že sa pri doprave tovar / matrac nepoškodí. Doprava veľkého a ťažkého tovaru, akým sú matrace je nákladná a logisticky náročná úloha. Sú veci, ktoré odosielame ihneď kuriérskou spoločnosťou, štandardne sú to však maličké a ľahké objednávky. Matrace sú však veľké a ťažké položky a väčšina prepracov takéto zásielky ani nepreváža. Preto máme vlastných šoférov, ktorí vám tovar pohodlne doručia domov. Riadia sa vopred detailne poskladaným plánom kedy a akým smerom po Slovensku najbližšie pocestujú, aby to pre vás bolo cenovo najvýhodnejšie.

Mám nabitý denný program, som v práci alebo idem cvičiť. Môžete mi tovar doručiť v konkrétny čas?

  • Bohužiaľ, nie. Ak viete, že v čase, kedy máme prísť nebudete doma a nemôžete si spraviť voľno, poproste o prebratie tovaru inú osobu (starých rodičov, susedov, známych,...). Matrace sú ťažké a ich doprava je nákladná a logisticky náročná. Aby vás nestála desiatky eur a niekedy dokonca viac, než samotný nákup, máme vlastných šoférov, ktorí majú starostlivo naplánovaný plán rozvozov, ktorým sa musia riadiť a preto nie je možné prispôsobiť čas doručenia vašim potrebám.

Môžem si dať tovar poslať na našu poštu?

  • Žiaľ, túto možnosť dopravy neponúkame. Môžete si však zvoliť dopravu kuriérom alebo osobný odber na adrese Zemianska Dedina 75, Nižná.

Výnos tovaru

Vynesiete mi matrac priamo do bytu?

  • Štandardne to nerobíme, matrace doručujeme za prvé uzamykateľné dvere. Výnos do bytu je extra služba, ktorú si môžete doobjednať a spoplatňuje sa podľa poschodia a váhy tovaru. V prípade, že chcete viac informácii o možnosti doobjednania výnosu, kliknite na nasledujúci odkaz: Doprava, platba, výnos.

Otázky k matracom

Potrebujem matrac na mieru. Ako si ho mám u vás objednať?

  • Jednoducho si v našom e-shope z bežnej ponuky vyberte želaný model matraca, ktorý je veľkosťou iba o pár centimetrov väčší, než potrebujete. Do poznámky k objednávke nám už len napíšte, že si prajete upraviť daný matrac na mieru a konkrténe rozmery. K úprave matraca na mieru sa pripláca 50 €, tento tovar je vám vyrábaný na zakázku, je preto potrebné uhradiť ho vopred a nie je možné ho vrátiť. Momentálne predávame matrace na mieru s maximálnou veľkosťou 200 cm.

Chcem kúpiť matrac pre svoje dieťa. Viete mi poradiť?

  • Pokiaľ kupujete detský matrac, kľúčom je zohľadniť vek dieťaťa, rozmer postele (alebo detskej postieľky) a telesnú konštitúciu. Matrace do detskej postieľky sú totiž odlišné od tých, ktoré sú vhodné pre deti. Deťom od 12 - 13 rokov kupujte už matrac pre dospelých. Podrobné informácie ako vybrať detský matrac nájde v našom článku, určite si ho prečítajte.

Chcem si kúpiť matrac. Aký matrac bude pre mňa najvhodnejší?

  • Ak kupujete matrac pre dospelého, prečítajte si náš návod ako si vybrať matrac, pomôže vám s výberom najvhodnejšieho modelu. Pri výbere zohľadnite: Vašu výšku - matrac by mal byť min. o 10 cm dlhší ako je vaša výška. Vašu váhu - ak ste ťažší, vyberajte si tvrdšie matrace, ak máte nižšiu váhu, bude vám príjemný aj mäkkší typ matraca. Rozmery postele. Typ roštu - rošt dokáže zvýšiť alebo znížiť tvrdosť matraca až o jeden stupeň. Ak spávate na chrbte alebo na bruchu, voľte tvrdšie matrace (tvrdosť H4 - H5). Ak spávate na boku, voľte stredne tvrdé matrace (tvrdosť H2 - H4). Ak si neviete medzi nimi vybrať, odporúčame obojstranný matrac s jednou tvrdšou a jednou mäkkšou stranou. Pokiaľ kupujete matrac na posteľ s rozmermi 140x200 matrac, matrace 160x200, matrac 180x200 alebo matrac 200x200, môžete si kúpiť aj dva matrace v AKCII 1+1 za zvýhodnenú cenu, ktoré sa ľahšie udržiavajú.

Prečo sú dva matrace v manželskej posteli lepšie ako jeden veľký?

  • Čím je matrac väčší, tým je ťažší a je náročnejšie ho udržiavať, aby vám vydržal čo najdlhšie. Ak si napr. namiesto matraca 180x200 cm kúpite dva rovnaké matrace 90x200 cm, sadnú do vašej postele rovnako dobre, ale zároveň sa vám s nimi bude ľahšie manipulovať, bude jednoduchšie ich každý mesiac aj bez pomoci druhej osoby otáčať, aby sa nepreležali a jednoduchšie vyčistíte aj poťah. Takisto, partneri často uprednostňujú inú polohu pri spánku a inú tvrdosť matraca. Pri veľkom rozmere matraca musia nájsť kompromis, pri dvoch matracoch je však možné kúpiť si rovnaký matrac s rozdielnou tvrdosťou na každej strane, vďaka čomu si každý môže otočiť svoj matrac stranou, ktorá mu viac vyhovuje.